Nevaljala mama

Bio je to dan ko i svaki drugi… Sredina 4 razreda srednje škole. Sa svojim najboljim drugarom koji živi par kuća do moje, krenuo sam u školu… Prohladno jutro. No već nakon dva sata u školi drugar i ja odlučili smo otići kući. Taj dan škola nije bila za nas.

On i ja smo uvijek maštali kako zajedno jebemo neku žensku, no u zadnje vrijeme su nas počele naše mame opasno paliti. Često smo razmišljali o tome kako ih zajedno jebemo, ili jednu pa drugu ili obje istovremeno. Drkali smo zajedno na te promisli. Uviek smo voleli drkati kod njega ili kod mene u sobi dok su nam mame bile u kući… pogotovo kad su zajedno pile kavžfu i pričale.

No nikad nismo imali sreće da nas uhvate ili da im to damo do znanja na neki drugi način. Ponekad bi uzeli njihove gaćice i svršavali u njih nekoliko puta dnevno… Nisu njih dve bile nekog prejebozovnog izgleda. Ali volele su se tako oblačiti. Kratke miniće i topići, neko čipkasto rublje (tangice i tako). Obe su bile visoke oko 175, sa nekih 62-68 kg. Moja mama je imala crvenu kraću kosu, dok je njegova bila crnka s podužom koso, imale su osrednje sise ali zato su im guzice bile odlične. Poveće ali dosta zategnute.

Nadali smo se kako ćemo ih jedan dan zateći kako se zabavljaju dok smo mi u školi no nažalost nikad ništa.

Nevaljala mamaPo povratku kući odlučili smo da idemo prvo k meni te se dogovorili da smo ranije pušteni iz škole zbog nekog već “unaprijed odrađenog projekta”. Po ulasku u našu ulicu primjetili smo ispred moje kuće neki nepoznati automobil. Nije nam ništa bilo jasno. Pošto sam imao kljuć od kuće otvorili smo vrati i imali smo što ćuti. Stenjanje moje mame kao da ju neko jebe sa kurčinom od 25 cm.

Pročitajte i ...  Trening sa Mamom (1/2)

Moj drug i ja smo se pogledali i odma nam je sve bilo jasno. Kite su nam se već počele dizati od same pomisli na to što bi mogli vidjeti. Krenuli smo stepenicama prema spavaćoj sobi. Vrata su bila malo odškrinuta. I u odrazu u ogledalu smo imali šta vidjeti. Moju mamu kako se nabija na kurčinu nekog lika. Nisu nas primjetili. Nismo znali što učiniti. Te smo se odlučili još malo pogledati i nakon toga se spustiti u dnevni boravak i pričekati da završe. Tako smo i učinili.

Pričekali još nekih 20-tak minuta u dnevnom boravku. I eto silaze oni dva. On obučen, a ona u gačicama. Kad su nas ugledali kako sjedimo u dnevnom ostali su bez riječi. Lik je izjurio iz kuće bez riječi. Digao sam se i pitao je: “Ko je to bio i šta ste radili?”. Nije znala što da kaže. No vidjeli smo kako je spustila pogled i vidjela u našim hlačama kako su nam kurčevi već tvdi ko kamen. I u tom trenu na kućna vrata pokuca drugareva mama…

Pogledavši kroz špijunku mama vidi ko je i otvori vrata.

Drugareva mama ostane malo zatečena prizorom, no brzo se sabrala i upita moju mamu: “Što uhvatili su te kako se jebeš sa Markom?” (valjda se tako zvao lik kojeg smo zatekli). Na što je ona potvrdno kimnula glavom. Drugareva majka se nasmije i kaže: “Pa gle naši dečkći su već dosta zreli da znaju da svi imamo potrebe, a i naišla sam na moje i tvoje gačice umljane spermom u košari za veš a sigurna sam da to nismo mi napravile “.

S čim se i moja mama složila. Te nakon par pogleda drugareva majka odlučila je svući svoju majcu i hlaćice. Ispod nije imala ništa. Krenule su prema nama, s rijećima da se skinemo pa da možemo nekako se dogovoriti oko prijašnjeg incidenta. Nije nam trebalo dvaputa reći. Za tili čas bili smo potpuno goli sa kitama u zraku tvrdima kao kamen…
Mame su započele svoj posao kao da su profesionalke. Moj drug i ja nismo mogle vjerovati da nam se ispunjava životna želja. Gutale su naše nabrekle kurčine kao da su im zadnje u životu…

Pročitajte i ...  Mamine sise

Nismo više mogli izdržati te smo rekli da ćemo svršiti.

Na što su se njegova mama nasmijala i rekla da ćemo bar moći dulje izdržati u njihovim pičkama. Na to smo počeli svršavati im u usta kao ludi. Sva sperma im je završila u ustima. Nisu potratile ni kap. Krenule su jedna prema drugoj i počele se ljubiti. Naši kurčevi nisu se ni uspjeli spustiti. Njegova mama krenula je prema meni a moja prema njemu… Namjestile su nam se u krila i stavivši kite točno ispred ulaza u njhove vlaže pičkice počele su se polagano spuštati.

Prošla mi pomisao kroz glavu kako sam najsretniji čovjek na svijetu jer jebem drugarevu mamu i gledam svoju kako ju on jebe. Počele su se nabijati sve brže i brže. Stenjale ko lude. Jebale se kao da im je zadnji put. Nakon nekih 20 minuta koje su meni prošle ko par sekundi podigle su se sa nas. Počele se ljubiti. Gurnule su prste jedna drugoj u pičku te ih nakon toga polizale.

Naprčile su se preko stola i rekle: “Šta je mališani ajde dajte nam te kurčine i pokažite što znate da netrebate više gledati tuđe aute ispred svojih kuća.”. Počeli smo ih jebati s leđa ko ludi. Kako sam jebao drugarevu mamu koja je bila taman do moj pljusnuo sam svoju mamu po guzi i odlučio joj gurnuti prst u guzu. Jedva sam ušao u njezin uski šupak.

Pogledala me i rekla” Više nas niko neće jebati osim vas dva”.

Mi smo bili na vrhuncu. Moj drug je počeo svršavati u pičku moje mame. Gledao sam kako je puni i nabijao njegovu mamu sve jače i jače. Kad sam vidio kako je iz moje mame potekla sperma eksplodirao sam. Počeo sam svršavati. Drugareva majka je stenjala i govorila mojoj kako imaju najbolje sinove na svijetu.

Pročitajte i ...  Mamica Đavolica 3

Otišle su u kupaonu te se vratile za koju minutu, obućene i rekle nam kako one idu popiti kavu a mi neka se malo odmorimo te da čemo kasnije pričati o svemu. Mi nismo mogli doči k sebi. Zaključili smo da više netrebamo maštati o našim mamama nego da smo postigli ono što smo oduvijek htjeli. Od onda više nismo trebali drkati na njihov donji veš nego smo samo došli i rekli što želimo. Jebali smo ih svako malo. Ili moju ili njegovu, i par puta se još ponovilo da smo ih jebali zajedno. To je sve što nam je trebalo!

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Srce i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Unesite vašu mail adresu ukoliko želite da primate obaveštenja sa sajta o novim pričama

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *