mama se sunča polu gola

Kad se mala seljančica uda za bogatuna koji je već prevalio četrdesetu godinu života onda stvari uglavnom idu u smjeru koje možda i nije normalan a što će vam ova moja priča pokazati. Bilo je to još u vrijeme postojanja one bivše države. Otac mi je rodom iz jednog malog mjesta u Zagorju. Bio je iz dobrostojeće obitelji, jedinac, koji si je mogao osigurati visoko obrazovanje pa je u Zagrebu završio Ekonomski fakultet.

Kao mladi i perspektivan kadar koji je još kao omladinac ušao u partiju brzo je napredovao. Moj stari je napredovao na poslu ali nije baš bio uspješan kod žena. Genetski je bio sklon debljanju i gubitku kose pa je relativno mlad izgledao stariji nego što stvarno jest. Ali bio je gospodin s dobrim autom, sigurnim i dobro plaćenim poslom te sa stanom koji je dobio na povoljan kredit od firme. Osim toga to što je bio član partije bio mu je dodatni bonus.

Imao je već skoro četrdeset godina kad je upoznao moju mamu koja je tada imala nepunih 17 godina. Dolazio je u Zagorje gdje je na mjestu stare zagorske drvene kućice izgradio pravu kuću koju je nazivao vikendicom. Moja mama je bila iz siromašne obitelji. Pet sestara i dva brata. Otac je domaćine i i bivše suseljane fascinirao skupim autima koje je vozio i činjenicom da je od stare kuće napravio kuću kakvu gotovo nitko nije u tom kraju imao.

Osim toga još jednu obiteljsku kuću u kojoj su mu živjeli roditelji preuredio je vrhunski. I možete si zamisliti kako je u toj maloj seoskoj sredini kotirao čovjek koji je radio u Zagrebu, preuredio trošnu starudiju u prekrasnu kuću i obnovio staru roditeljsku kuću. Osim toga bio je neženja i mnogi bi dali ne znam što da se njihove kćeri udaju za njega.

Iz priča starijih suseljana znam da se otac šepurio kao puran. Skupi auti, brdo novca, dobar posao u Zagrebu i stalno napredovanje u karijeri, politički angažman i sl., davali su mu taj štih kojim je sustavno fascinirao ljude svog rodnog kraja. I tako je otac sve češće dolazio u svoje rodno selo. Ne zato jer ga je volio već zato jer je zagrizao na izgled moje mame Maje.

Istina je da je ona bila znatno mlađa od njega ali siguran sam da su ga fascinirale bradavice njenih sisa ali i njezin atraktivan izgled. Malu Maju, moju mamu, opet je fascinirao gospodin iz velikog grada koji ima puno para, skupi auto i jako dobar posao. Nije on nju osvojio svojim izgledom već činjenicom da ima sve ono o čemu mladi i siromašni dečki iz njenog kraja mogu samo sanjati. Zato je otac sve češće dolazio na seoske zabave u vatrogasnom domu.

Nekoliko puta mladu Maju otac je odvezao u svoju vikendicu i dogodilo se da mala zatrudni. Zbog te trudnoće nitko nije bio nesretan. Roditelji, tada male Maje, bili su presretni jer su kćer uvaljali bogatom tipu a tata je napokon došao u priliku da se skrasi i oženi. Dakle, njeni roditelji se nisu protivili i ona se s nepunih 18 godina udala za mog oca.

Preselila se u Zagreb u veliki i komforan stan. Ubrzo nakon poroda pronašao joj je dobar posao u svojoj firmi. On je kasnije promijenio firmu i dalje je bio, i još jest, uspješan poslovni čovjek. Mama je radila u firmi sve do privatizacije kada je firmu preuzeo novokomponirani tajkun koji je pomalo sve to razjebao.

Otac je u međuvremenu izgradio obiteljsku kuću u koju smo se preselili nakon prodaje stana kojeg je otkupio. Mama je prestala raditi i uglavnom je bila kod kuće. Otac je stalno negdje odsutan. Radi, gradi i stvara, ima svoju firmu i udjele u još nekoliko drugih firmi. No ono što je bitno za ovu priču jesu mamine bradavice. mamine sexy bradavice

Moja mama Maja ima fascinantne bradavice na sisama. Još kao klinac volio sam gledati njene bradavice koje izazovno strše ispod grudnjaka ili kupaćeg kostima. Sada kad više nije radila, u vrijeme ljeta, mnogo vremena provodila je sunčajući se iza kuće na travnjaku. Seksualno sam sazrio i nisam mogao ne primjetiti te dvije jagode koje izazovno napinju platno kupaćeg kostima. Otac je u međuvremenu kupio gradilište na moru.

Jeftino ga je dobio pa je tu krenuo graditi kuću. U početku mi se nije svidjelo jer je bilo nekako po strani. Malo selo, nekakva divlja plaža a kuće uz našu, kao i naša, nisu imale ni struju a vodu smo koristili iz rezervoara. No došla je struja i voda a plažu su sami mještani uredili.Inače moram naglasiti da mama izgleda jebeno mladoliko. Sve se češće događalo da ljudi koji nas ne poznaju pomisle kako je ona tatina kćer a moja sestra što je tatu znalo opasno ljutiti. Nije mu baš bilo po volji što se mama odijeva mladoliko a ponekad vrlo izazovno i seksi no nije imao izbora.

Otac bi nas dovezao do kuće na moru, ostao bi s nama dva-tri dana a onda se zbog posla vraćao u Zagreb. Tu smo obitavali čak više od mjesec dana a otac bi dolazio i odlazio. Ta mala selendra nije me činila sretnim sve dok otac mami nije kupio auto. E sad je to već bila druga priča. I ja sam položio vozački pa smo mama i ja odlazili na večere u Zadar koji je udaljen nekih dvadesetak kilometara. S autom je sve postalo lakše i jednostavnije. Odlazili bi i na kupanje u okolna mjesta.

Pročitajte i ...  Nakon bratovog venčanja

Moja mladolika mama privlačila je poglede mnogih muškaraca i mene je to pomalo počelo zabavljati. U laganim ljetnim mini haljinicama mama je izgledala prilično atraktivno. Šetali bi gradom a ona bi me držala ispod ruke. Ja sam cvao jer su mi mnogi muškarci zavidjeli na atraktivnoj pratnji. Na plažu u blizini naše kuće na moru često su svraćali ljudi s gliserima i jahtama.

Plaža je još bila dovoljno divlja pa su se tu ti gosti svlačili do gola i sunčali. Ako ne baš do gola žene su bez problema skidale gornje dijelove kupaćeg kostima. Moja mama je odijevala one uske gaćice i minijaturne grudnjake. Dok bi ležala pored mene i sunčala se blejao sam u njene sise i palio se na nabrekle bradavice. Sve češće sam sebe lovio u maštanju o tome kako sišem mamine nabrekle bradavice. Gaćice bi joj se uvukle u pičku a ona bi zaspala na plaži a ja sam morao otići u vodu da se ohladim.

Uskoro sam shvatio da je i mamu zainteresiralo sunčanje bez grudnjaka. Često bi komentirala žene koje su ležale blizu nas ili bi razgolićenih sisa prolazile pored nas. Počeo sam je nagovarati da i ona skine gornji dio na što me čudno pogledala. Uvjeravao sam je kako ima lijepo i mladoliko tijelo te se nema čega sramiti. Godili su joj moji komplimenti ali nije se odmah odlučila razgolititi.

Jedne večeri u lokalnom kafiću popili smo kavu nakon čega je ona otišla kući a ja sam ostao s lokalnim društvom pa smo se zaputili u noćni život prema Zadru. Došao sam kući ujutro oko pet sati. Probudio sam se a glava mi je pucala. Tek kada mi je mama donijela tabletu i kada smo sjedili na terasi a glavobolja mi popustila primjetio sam da na sebi ima laganu haljinu bez grudnjaka. Kroz tanko, gotovo prozirno platno, stršale su njene jebeno izazovne bradavice. Valjda još pod utjecajem alkohola a blenući u njene sise izlanuo sam kako izgleda jako seksi.

Tek što sam to rekao posramio sam se ali mami nije bilo neugodno. Smiješila se pušeći cigaretu i okrenula na stolcu tako da je još više isprćila svoje sise. Nekoliko sekundi vladala je, za mene, neugodna šutnja a onda me mama kroz smijeh upitala jesam li ja svjestan što pričam? Pa ona je moja mama, rekla je.

No sad više nije bilo uzmaka. Stid me popustio pa sam joj rekao kako znam da mi je mama ali isto tako znam da izgleda seksi. Glasno se nasmijala na moju opasku. Ustala je i uzela ručnike prebačene preko ograde na terasi. Rekla mi je kako ide do plaže a ja kada dođem k sebi neka se spustim do plaže ako želim. U glavi mi je još pomalo bubnjalo ali bol je prestala. Alkohol je još kolao mojim venama no pomalo sam postao više nego svjestan da sam se doslovce upucavao mami.

mama se sunča polu golaSpustio sam se do plaže i pogledom potražio mamu. Shvatio sam da nema mnogo ljudi pa je ona vjerojatno otišla do male uvalice koju smo koristili ako je netko prethodno ne bi zauzeo. Vidjevši je ostao sam bez daha. Mama je ležala na leđima široko ramaknutih nogu. Imala je sunčane naočale ali bila je bez gornjeg dijela kupaćeg kostima. Izgledala je fenomenalno. Gledao sam je možda dvije-tri minute i osjetio kako mi se kurac diže. Bradavice su joj stršale jebeno izazovno i jednostavno nisam mogao skinuti pogled s njih.

Sjeo sam na ručnik pored nje na što se ona trgnula i brže-bolje uzela gornji dio kupaćeg kostima kojim je pokrila sise. Zapailo sam cigaretu i pitao je čemu sad skriva grudi kada sam ih ionako već vidio gole? Nasmijala se i dlanom ruke me lagano udarila po ramenu. Rekla je kako sam loše izgledao pa je mislila da neću ni doći na plažu.

Potom se okrenula potrbuške. Pitao sam je treba li je namazati uljem za sunčanje. Odgovorila je da mogu ako želim. Mazao sam je nježno i polako guštajući i više sam je masirao nego mazao. Malo-pomalo sklopljenih očiju počela je ispuštati zvukove poput:

-mmmm… kako mi to godi…mmm… baš imaš nježne ruke.-

Zajedno smo otišli u vodu. Otplivali smo malo dalje i tada smo ugledali golaće koji su bili iza naše uvale. Na tom dijelu plaže uglavnom su se kupali nudisti. Mama je bila dobro raspoložena i sama je rekla kako bi popodne i mi mogli otići malo među golaće. Voda me skroz osvježila pa sam rekao kako nema problema na što se ona samo nasmijala.

Otišli smo do kuće i mama je na brzinu spremila ručak. Nakon ručka smo šutke sjedili i pušili. Prekinuo sam šutnju pitanjem hoćemo li na plažu među golaće. Pogledala me ispod oka i nasmijala se. Sekundu ili dvije je šutjela aonda rekla:-Nemoj biti lud-. Nastavio sam razgovor na tu temu ali ona se opirala i uz smijeh govorila kako nema šanse.

Pročitajte i ...  Mamine mirisne hulahopke

Spustili smo se do plaže i zauzeli mjesto jako blizu golaća. Opet sam je pokušao nagovoriti da odemo do njih. Odgovorila mi je neka ja samo idem ako želim ali ona neće ići. No ponovo je svukla gornji dio kupaćeg i napalila me svojim bradavicama. Sada sam već bio pristojno nabrijan a kurac mi se polako budio. Rekoh joj kako ću se ja malo prošetati između nudista na što je ona rekla:

-Samo izvoli.-

Onda sam je frapirao počevši svlačiti kupaće gaće. Mama me u čudu gledala. Pitala me što to radim.

-Pa ne mogu među golaće doći odjeven.- odgovorih joj.

Svukao sam gaćice i gol golcijat stajao tu pred mamom koja me zabezeknuto gledala. Bez lažne skromnosti ja imam prilično veliki kurac i znao sam vrlo dobro da ću mamu zainteresirati. Nekoliko sekundi nije skidala pogled s moje batine a onda kada je postala toga svjesna brzo je navukla sunčane naočale i rekla kako me stid može biti.

Destak minuta potrošio sam šetajući dijelom divlje plaže a onda se vratio do mame. Činilo se kao da spava ili drijema. Otišao sam u vodu i unutra plivajući potrošio nekih dvadesetak minuta. Iz vode sam promatrao mamu kako nepomično leži na plaži. Odlučio sam je pokušati zavesti pa nek bude što bude. Izašao sam iz vode i onako mokar došao do nje.

Sagnuo sam glavu i ocijedio vodu iz kose po njenom tijelu. Trgnula se na hladne kapi vode i osovila se na laktove govoreći mi kako nisam normalan. Bacala je pogled na moj kurac a onda mi napokon rekla kako bi bilo dobro da se odjenem. Odgovorio sam joj kako bi bilo dobro da se ona skroz skine. Pogledala me i pitala jel čujem ja sebe što govorim? Tu je naš razgovor završio.

Ležao sam pored nje na trbuhu ali posve gol. Bila je u sjedećem položaju i rukama je obujmila koljena gledajući prema moru. Polako sam ustao i oko sebe obavio ručnik. Nije skretala pogled s mora. Komentirala je kako je krasan dan i kako uživa gledajući mirno more. Čučnuo sam iza nje i počeo joj masirati ramena. Vrtjela je vratom lijevo i desno govoreći kako joj moje masiranje godi. A da je samo vidjela moj kurac koji se ispod ručnika propinjao kao ždrebac.

Vratili smo se u kuću i nakon tuširanja odlučili smo se odvesti do Zadra.

Nakon večere pili smo crno vino i colu, tzv. bambus. Lice joj se zarumjenjelo i rekla je kako više ne smije piti. Pod utjecajem vina jezik joj se razvezao pa me pitala kako mi se danas nije bilo neugodno svući se gol pred njom.

Odgovorio sam joj kako mi nije bilo neugodno i kako ću se i sutra svući. Smijuljila se poput kakve djevojčure. Uostalom i ja sam nju vidio gotovo golu. Priprjetila mi je prstom govoreći mi kako to ne smijem ocu spomenuti. Uz smijeh obećao sam kako neću ali samo ako i sutra pokaže svoje sise.

Rekla mi je da sam totalano lud. Vratili smo se u naše malo morsko selo pa smo otišli do lokalnog kafića koji je još radio. Tu smo popili još po jedan bambus. Mama je na sebi imala nekakvu laganu crnu majicu bez rukava. Nije nosila grudnjak pa su joj bradavice opet izazovno stršale. Naravno da su muškarci bacali čeznutljive poglede prema njoj.

Do kuće smo imali još nekoliko kilometara i ja sam vozio. Sama je započela priču o perverznim muškarcima. Kao, nije joj jasno zašto svi ti muškarci tako bleje u njene sise. Odgovorio sam joj kako to nije ništa čudno obzirom da ima takve bradavice. Gotovo bijesno okrenula je glavu prema meni i pitala:

-Ma kakve to bradavice ja imam?

– Kratko sam uzdahnuo i rekao:-Jebeno dobre.-

-Stidi se prostak jedan. Pa ja sam ti mama kako to možeš govoriti?-

-Ma da si mi mama sto puta imaš prekrasne sise i to je činjenica.

–Ajoj, da te samo otac čuje!- –

Jebeš njega… Nije on tu.- Odgovorih joj.

U čudu me gledala i rekla:-Lud si, budalo blesava.-

Već smo došli do kuće i ušli smo u sobu. Iz hladnjaka sam izvadio vino i colu. Počeo sam točiti ali mama je rekla kako je njoj dosta. Nagovarao sam je da popijemo po još jedan bambus jer ionako smo sad doma. Sjeli smo za stol a ona me iznenadila pitanjem:

-Pa dobro, reci mi sad iskreno… Kakve ja to sise imam?-

Zbunjeno sam je gledao ne vjerujući da me to pita. Prije nego sam stigao odgovoriti ona je nastavila. Rekla mi je kako sam već ionako vidio njene sise pa evo neka joj sad kažem iskreno što se to muškarcima sviđa. Šutio sam desetak sekundi iznenađen ovakvim tijekom razgovora.

– Pa gledaj mama… Imaš izazovne bradavice… Jako izazovne.-

Pročitajte i ...  Intiman razgovor sa svojim Sinom 2/2

-Pričaš gluposti.- rekla mi je.

-Vraga pričam gluposti. I meni se…-

Tu sam zastao shvativši da sam se zaletio. Inzistirala je da nastavim gdje sam stao.

Pitala me -što se to meni?.

Zacrvenio sam se od nelagode ali ona je i dalje tražila da kažem do kraja što mislim. -Pa diže mi se.- Odgovorih joj.

-Majmune jedan bezobrazni!-Viknula je ali se smiješila. -Na moje sise se tebi diže?!-

U čudu me gledala razrogačenih očiju. Šutio sam gutajući slinu.

-Pa evo, jel ti se sad diže?-

Elastičnu crnu majicu povukla je rukama prema dolje i gole sise istrčale su napolje u svoj svojoj ljepoti. Ustala se i podbočila rukama o bokove. Kurac mi je napinjao traperice a ona je poput kakve drolje razgolićenih sisa stajala tu ispred mene. Vidjevši da sam turbo napaljen prišla mi je i i primila me ispod ruke.

-Hajde ustaj i idi na tuširanje. Očito je da se moraš ohladiti.-Rekla je.

Željela me gurnuti prema vratima ali nogom sam zapeo za kauč pa sam posrnuo. Izgubio sam ravnotežu i nalegao sam na kauč ali sam držeći mamu za ruku povukao nju za sobom. Polegla je preko mene a njene gole sise bile su naslonjene na moj kurac.

Morala je osjetiti moju tvrdu batinu na svojim golim sisama. Uzdigla se oslonivši se na dlanove ruku. Trenutak me gledala ravno u oči i tada sam shvatio da je napaljena. Netremice sam i dalje buljio u njene sise. Nagnula se i opalila mi blagi šamar prekorivši me zbog gledanja njenih sisa. Pokušala se ustati ali ja sam je primio za ruke povukavši je nazad.

-Daj budalo jedna, pusti me!-

Glasno se protivila ali uz smiješak na licu. Kočnice su joj skroz popustile.

-U redu… Ti si sad vidio moje sise i to ne prvi put a sad me pusti.-

Mirno sam ležao na leđima dok me ona promatrala staklastim pogledom. Oklijevao sam ne znajući što mi je stvarno za činiti. Gledala me u oči dok sam ja ruku spustio na šlic svojih traperica. Otkopčao sam ga i rukom sam u sekundi spretno izvukao nabrekli kurac.

-Eto sad smo jedan na prema jedan…U redu?- Rekla je.

Šutio sam ležeći na leđima i žudio za tim da je zgrabim za te njene jebeno dobre sise.

-Sad možemo na tuširanje pa na spavanje.- Dodala je.

-Baš mi je sad do spavanja.-Odgovorih joj.

-A što bi ti?- Nevino je pitala a pogled joj je bio spušten na moj veliki kurac. Opet se pokušala ustati ali ja sam je opet povukao nazad na sebe. Sad mi je glavić kurca dodirnuo njene razgolićene sise i to me dodatno raspametilo. Jezikom je obliznula usne… Rukom me uhvatila za korijen kurca i čvrsto ga stegnula.

Gotovo sam jauknuo od boli. Idućeg trenutka spustila je glavu i obujmila glavić kurca svojim našminkanim usnama. Njene usne obavijale su se oko mog kurca a pogled na nabrekle bradavice dovodio me do ludila. Osjetio sam kako mi sperma juri iz jaja prema vrhu kurca. Dijelić sekunde prije špricanja odmakla je usne ali mlaz sperme pljusnuo joj je u lice a sljedeći mlaz je zalio njene sise. Oslonio sam se na laktove i uspravio. Žudio sam za tim da je zgrabim za sise. mama mu ga puši

Privukao sam je k sebi i gurnuo joj jezik u usta. Rukama sam joj gnječio sise osječajući ljepljivu spermu ispod dlanova. Jezici su nam se ispreplitali a okus moje sperme koji joj je ušao u usta nije mi niti malo smetao. Mama je bila napaljena preko svake mjere. Doslovce je gorjela željna kurca. Rukom je cijedila ostatke sperme iz mog kurca i tiho šaputala kako sam ja prokleti perveznjak.

Zajedno smo otišli na tuširanje. Dugo smo se zadržali ispod tuša a na kraju sam je i tu ispod tuša pojebao. Oslonila se rukama o opločeni zid i naprćila mi dupe. Rukom sam joj podigao desnu nogu i sprćio joj kurac u vlažnu pičku. Glasno je uzdisala poput napaljene kuje. Na kraju smo završili u krevetu i noć je bila uistinu burna. Dva puta sam joj svršio po sisama s time da sam zadnji put jedva iscijedio nekoliko kapi sperme.

Idućeg dana jebali smo se u vodi i bilo je fenomenalno. Sve je pokvario tata koji je došao kasno poslijepodne. Narednih deset dana morali smo biti krajnje suszdržani. Ipak smo iskoristili jedno jutro kada je stari otišao do trgovine i pekare. Pojebali smo se na terasi. Mama me opkoračila na terasi na stolcu i nataknula mi se na kurac. Naše perverzne igre nastavile su se i kod kuće. Uživam joj ga gurati između sisa i prstima trljati nabrekle bradavice.

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Srce i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Unesite vašu mail adresu ukoliko želite da primate obaveštenja sa sajta o novim pričama

One thought on “Mamine dobre bradavice”

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *