sisanje kurca incest

Penis me je pekao i prepone boljele, lezao sam i razmisljao sta se sad desilo i nervoza me uhvatila, sta sam ja to napravio nije uredu, nisam dugo mogao zaspati od nervoze 1000 misli prolazilo kroz glavu, zaspao sam i kroz san cujem tetku u sobi malisa dorucak je postavljen dizi se spavalice i otvori zaluzine i pusti svijetlost u sobu i ode iz sobe, razbudim se i sjednem na krevet jedva gledam od umora i neispavanosti, progledam napokon i jojjjjjjjjjj šok ja gol zaspao penis dignut plahta na podu, ajjjjjjooooojjjj tetka sisanje kurca incestme vidjela golog i jos penis ko jarbol dignut a spavao na ledjima, jaaaaa od sramote nemogu sici dole za stol crven od srama, a sta bude nek bude idem, i tako se spustim iz potkrovlja i lagano sa strahom koracam hodnikom i prolazim kraj Jasnine sobe vrata pritvorena i djelicem oka vidim siluetu krenem do vrata da zajedno sidjemo dole, da mi strah olaksa malo, dodjem do vrata i ono malo sto su bila otvorena taman da otvorim vidim Jasnu golu hoda po sobi i otvara ormar i uzima laganu haljinicu, ja nemogu prestati gledati, tijelo utegnuto sise cvrste guza obla struk uzak uffff pickica vlazna i polu otvorena roze usne sijevaju kratko izbrijane dlacice oblikovane u deblju crtu i taman se nagne na krevet i izlozi pickicu mom pogledu vlazna i medjunozje vlazne dodigne vibrator i stavi u ladicu ufffff kurac ko kamen, uzme haljinicu i obuce na golo tijelo i krene prema vratima ja se uspanicim i brzo do stepenica da misli da sad silazim, izadje iz sobe i susretnemo se ali mala nezgoda kurac je dignut a sorc imam isti tren pogleda dole i sa smjeskom kaze hahaha kad se vec 1 digao mogao je skuhat kavu, rode sto ga nisi izdrkao da se spusti nemozes takav na dorucak….. i u tren iznenada klekne u jednom potezu svuce sorc i kurac bljesnu a ja u sokuuuu sramoti neugodnosti, sad ce tebi seka pomoci nemas se sta sramiti sve je to normalno, pocne drkat i kud sam napaljen full u par poteza spricnen 2/3 mlaza ona ga oblize i navuce mi sorc vidis za cas posla…

Pročitajte i ...  Samo je želeo utešiti svoju majku 2

Sisli smo dole sjeo sam za stol sa vidno mrljom na sorcu kad sam dolazio svi su vidjeli a Jasna se smjeska braco se polio kad se umivao, ja crven doruckovali smo ja nisam mogao jesti od nervoze, kako se koja seka dizala od stola za Jasnu znam da je gola ispod suknjice i da se sve vidi blago, ali Andrijana ima prozirnu suknjicu vidi se ko da nema nista, Ivana ima topic ali bradavice full probijaju i veliku aureolu tamnu dole u gacicama prozirnim i debele usne u koje su se usjekle gacice tangice glatka gledao bi i nebi od srama, tetka je imala suknjicu jako kratku sise se ocrtale cvrste ko u cure a dole roza tangice, ostali smo sami za stolom i tetka kaze mi smo jako opustena obitelj, vidio si maleni da se kod nas opusteno oblaci, jesam tetka malo mi neugodno, nema ti sta biti nemamo nista sto nisi vec vidio i probao hahahaha….

Uhvati se i gnjeci sise maleni gledas mi sise i izvadi ih iz haljine i kaze opipaj sto i jesam bile su mekane uffff, dala sam ih podignuti tri trudnoce ucinile su svoje… Pomogao sam pospremit sudje i otisao na plazu i stalno misli kroz glavu prolaze od danas, izgusto se mora i kupanja, vratim se kod tetke samo Ivana doma ostale su otisle do grada, sjeo u boravak Ive ponudi hladnu limunadu gledam je top joj mali ima bas velike sise doduse i jaca je od ostalih i ultra kratki minic, donese limunadu i sjede preko puta mene ali u stranu noge, pricali i pili zezali se da nadoknadomo vrijeme bez kontakta i Ive donese jos limunade i sjedne i doda mi ali sad nisu noge ustranu nego ravno i sjevnu pickica izbrijana full sa debelim usnama i po procjepu vlazna, tek onda skuzim da je imala odzad na minicu mokru mrlju veliku znaci vlazi vec dugo, u tom trenutku se curke vratile, spremile veceru jeli ja umoran se ispricam da ode spavati, curke u glas ko kokos ides spavati, istusiram se i legnem i zacas sam dodje i kroz sam cujem voda curi iz kupatila tj..

Pročitajte i ...  TABOO ČARI

Tus dignem se pogledam sat 3.30h dignem se i krenem do kupatila kad tamo se Jasna tusira gledam i mislim jel sanjam al ne, gasi vodu izlazi obrise se i kaze oooooo rode ti meni budan dodje do mene i zavuce ruke u bokse i uhvati kurac i legano trlja on se dize i dosegne max spusti bokse skroz uhvati me za dignut kurac i vuce prema krevetu, rodjak obdaren si i oblize usne gurne me na krevet sa stolica uzme gel nekakav namaze pickicu i moj kurac i opkoraci me uhvati kuras prisloni na rupu i nabije se skroz do jaja u jednom potezu od boli il strasti je vrisnula i previla se nazad par sekundi je mirovala a onda se mahnito pocela nabijati i stenjati vristati previjat bila je uska svaki nabor u pickici sam osjetio stezanje i pulsiranje vlazila je obilno sav sam bio mokar ali ona neumorno se nabijala, ja ju skinem sa kurca i postavim naguzenu unisao sam njezno i uhvatio za kukove i nabijao se legano ali do kraja ona je vristala i imala ucestale orgazme sva se tresla i stenjala ali pokrivena jstukom dase necuje, sad je rekla da ju spreda jebem gledala me u oci sa svojim bljestavim ocima od uzitka i kazem da sam blizu svrsavanja kaze u mene NESTAJJJJJJ JEBI ME NIJE MI JOS DOSTA NAPALJENA SAM, ispuco sam obilne mlazove napunio je da su se izmjesali picini sokovi i sperma ja mokar ona mokra posteljina mokra, i prodje mi u glavi kako nepada nakon svrsavanja usporim kaze Jasna nestaj, nepada ona…. Nepada kad sam ti viagru dala nesjecas se prije tusiranja poluspavao si, JEBIIIIII MEEEEE
Ja sam ju jebao u svim pozama dok nije klonila od silni orgazama osjetim bol u kukovima i zadnjom snagom ubrzam ona se grci jako i najednom mi nesto izbi kurac iz Jasnine pickice, prvi put sam vidio kako iz zenine pickice sprica mlazovi tekucine ona ju trlja pickica obilno sprica cjeli krevet pospricala i mene po licu tjelu svud i opusteno legne sva izmorena rasireni nogu a pickica crvena sluzava otvorena i curi tekucina jos iz nje, kaze veceras spavam kod tebe nemogu hodati izmoreni oboje samo smo utonuli u san….
KRAJ 2 DJELA… USKORO 3 DIO

Pročitajte i ...  Put u incest – I dio

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Srce i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Unesite vašu mail adresu ukoliko želite da primate obaveštenja sa sajta o novim pričama

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *