porodična jebačina

Pratili smo ga do njihove spavaće sobe gde je mama ležala na krevetu i dalje potpuno gola i izjebana. Bila je iznenađena što nas je videla kako ulazimo, ali nije se mnogo trudila da pokrije svoje nago telo. Moj šator u pantalonama bilo je nemoguće sakriti. Mama je bila u potpunosti izložena, njen nategnuti klitoris je blistao od vlage.

„Dobro pogledajte“, rekao je tata, otkrivajući njegov polu opušten kurac. Staša je otvorenih usta pogledala u njegov penis. Pružio sam ruku u pantalone i instinktivno zgrabio svoj kurac. U tom trenutku bio je lepljiv sa sokovima od pice moje sestre. Moja mama je pustila da joj ruka odluta do njenog otvora i počela da se prstima jebe dok sam gledao i mazio svoj kurac. Njene sise su bile malo veće od Stašinih, ali je imala iste šiljaste bradavice kao moja mala sestra.

Pogledao sam svog tatu, koji je sada imao punu erekciju. Moj kurac je bio nešto veći od njegovog, ali niko od nas nema čega da se stidi. Krenuo sam do kreveta i seo na ivicu, dok je moj tata vodio moju sestru da uradi isto. Moja mama je i dalje radila prstima, njena pica je bila širom otvorena i natopljena, prekrivena gustom, ali uredno steđenom gomilom stidnih dlaka.

Kad je Staša sela na ivicu kreveta, tata me je pogledao i rekao mi da skinem svoju i sestrinu odeću. Brzo sam se skinuo, a zatim dopuzao do Staše i nežno je gurnuo na leđa. Zatim sam joj navukao majicu preko glave, otkrivajući njene male sise. Opasao sam njene butine i svukao joj donji deo. Njena pičkica je bila potpuno ćelava, njeni unutrašnji nabori i klitoris nisu bili toliko vidljivi kao kod moje mame. Ali mokra i vidljivo razvučena od trenutka kada sam je pojebao samo nekoliko minuta ranije.

Pročitajte i ...  Mama božanstvena si

Moj tata je prišao krevetu i rekao mojoj mami da stane na kolena i laktove, i tada su joj guza i pica bili samo nekoliko centimetara od mog lica kad je moj tata još jednom prodro u nju. Vrisnula je u jastuk dok ju je tucao. Moj tata je pogledao moju sestru i mene kako smo posmatrali nedozvoljenu radnju i oštro upitao: „Zašto samo sedite?“

Oboje smo ga gledali, ne znajući šta da radimo. Zatim se izvukao iz mame pre nego što je dostigla vrhunac i pogledao me u oči. „Da vidimo šta imaš.“ Moja mama se osvrnula kad sam kleknuo iza nje i zabio kurac u njenu natopljenu macu. Nabijala se na mene dok sam je tucao, gunđajući sve vreme. sin tuca mamu od pozadi

Povukao sam je za kosu i jebao je najjače što sam mogao sve dok nije doživela orgazam. Okuražio sam se i stavio palac na njenu analnu rupu i izvršio pritisak. Moja sestra je samo zurila u nas, igrala se svojim natečenim klitorisom, a moj tata je i dalje samo stajao i gledao. „Na kolena Staša“, strogo je naredio.

Kleknula je bez oklevanja, i sada sam ispred sebe imao dve žene iz svoje porodice gole. Prešao sam do sestre i zario lice u njenu pozadinu i počeo da je jedem sa leđa. Lizao sam gore-dole nekoliko minuta, obraćajući pažnju na njen čmarić kao i pičku, zabadajući jezik u njeno dupe i vaginalni otvor.

Ustao sam na kolena iza nje, gurnuo ga i ponovo počeo jebati dok je stenjala. Počeo sam sa jednim, a zatim sam polako radio dva prsta u njenom šupku dok sam je jebao. Sa druge strane kreveta čuo sam svoju mamu kako kaže „Hajde jebote, nabij sestri kurac u guzu!“ Izvukao sam kurac, odveo ga do ulaza u sekinu guzu i gurnuo ga nekoliko centimetara.

Pročitajte i ...  Incest Magija

Nežno sam pumpao malo po malo dok nisam bio skroz u njenom zadnjem delu i ona je tada jebeno ugrizla jastuk. Moj tata je gledao i drkao dok sam imao analni seks sa njegovom tek legalnom ćerkom. Moja mama je ponovo zauzela položaj odmah pored sestre, a ja sam navlažio prste od sestrinog ugriza i dodirnuo mamino dupe.

„Neka me neko uzme u šupak…“

Izvukao sam iz sestrinog šupka i ušao u mamin koji je bio potpunoopušten i nije mi pravio problema. Krajičkom oka sam video svog tatu kako hoda prema sestri i dodiruje njenu izubijanu picu pre nego što je spustio glavu da je poliže. Svo četvero smo se tucali kao najperverznija porodica na svetu! porodična jebačina

Moja mama je preuzela kontrolu, okrenula se i uzela moj kurac u usta, poslavši me na nebo! Svršio sam u njena usta i ona je progutala spermu kao da je to kafa koju svako jutro pije. Pogledao sam svoju sestru. Dve najzabranjenije i najbliže žene u mom životu bile su mi na raspolaganju. Kleknuo sam ispred sestrinog lica i ona me je uzela u usta. Njene oralne veštine nisu bile dore kao mamine ali ja sam uživao, ulazio što dublje u njeno grlo.

Podigao sam pogled da vidim kako joj moj tata staje iza leđa i zadirkuje njen ulaz svojom kitom pre nego što je uleteo u nju. Otpuzao sam na svoju mamu i poljubio je duboko u usne, a naši jezici su jurili napred-nazad. Sisao sam njene bradavice i vratio se u nju. Zatvorila je oči, a moj periferni vid je uhvatio mog tatu kako tuca svoju ćerku. Okrenuo sam mamu tako da je ponovo bila na sve četiri. Jebao sam njenu picu a zatim zgrabio kurac i gurnuo ga u šupak.

Pročitajte i ...  Pošteni Kradljivac Gaćica 4. Deo

Trebalo je tridesetak sekundi da uđem skroz unutra, a onda sam počeo da je agresivno jebem. Pokušala je da zadrži krikove, ali ja sam nastavio da lupam. Zajedno smo doživeli orgazam. Moja sestra je sada ležala na leđima zatvorenih očiju, a moj tata je stajao sa mlohavim kurcem i sve to posmatrao, ne mogavši da dobije još jednu erekciju uprkos njegovoj želji da to učini. Otpuzao sam nazad do sestre i ljubio je gurajući prste u nju. Nažalost i moj je kurac bio iscrpljen ali sam je doveo prstima do orgazma.

Njene male sise bile su tako seksi. Svi su bili prilično potrošeni u ovom trenutku, i svi smo gledali jedni druge sa mešavinom zbunjenosti, požude i krivice. Svi smo u tišini počeli da se oblačimo. Bio sam u šoku tek tada kada je sve završilo. Nisam mogao da verujem kako su se stvari odigrale. Bilo je to bolje od svega o čemu sam mogao da maštam.

Seks više nikada neće biti isti ni za koga od nas.

KRAJ!

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Srce i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Unesite vašu mail adresu ukoliko želite da primate obaveštenja sa sajta o novim pričama

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *